onsdag 28 april 2010

Lite mer än Barnkyrkan....

Idag har jag bestämt mig för att utöka de områden jag skriver om här på bloggen. 80 % kommer fortfarande att handla om barnkyrkan men ibland kommer jag att klämma in lite annat från min vardag. Kul att göra barnkyrkans blog lite mer variationsrik!

Igår sprang jag 23,5 km! Ont i benen kan jag lova! 5 juni står jag och min goe vän Daniel Elvelyck (+ några tusen andra gissar jag...) på startlinjen till Stockholm Marathon. Igår var första gången jag fick tanken.......Kommer det här att gå? Så trötta mina ben var efter 20 km... JOO, det ska gå!!

Efter uppätandet av min korv stroganoff som jag nu lagar ska jag till BR och handla in lite prylar till barnkyrkan. Vi använder gåvan från USA som barnkyrkan fick för några veckor sedan....Så det blir lite överraskningar på söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar