torsdag 25 mars 2010

Familjegudstjänst i Askeby!

Idag sitter jag hela dagen och förbereder en familjegudstjänst i Elimförsamlingen i Askeby (utanför Linköping) som vi kommer att besöka nu på söndag. Pastor Daniel Zethson kontaktade mig för två månader sedan och vi kom överens om att jag och Jenny skulle besöka dem. Jag kommer att ha barnmötesrutinerna på gudstjänsten med vissa inslag för de vuxna. Det bli en bra mix! Undervisningen jag kommer att dela handlar om Samuel - Pojken som hörde Guds röst! Kul att få träffa nya bekantskaper och församlingar. Ser fram emot söndagen.
Gudstjänsten är kl 11.00 så Jenny och jag planerar att bila hem precis lagom till SOS Church kl 16.00. På söndag har Anna & Pelle hand om Barnkyrkan. Spännande! Då ska vi sitta och lyssna på Johannes predikan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar