söndag 20 december 2009

Så fruktansvärt tacksam!

Jul. Många tittar lite bakåt just nu och tackar. Även jag. Men jag håller det kort: Jag är så fruktansvärt tacksam att jag får vara med i SOS Church och vara med så makalöst proffsiga, goa, positiva, drivna och framför allt Jesusälskande människor. Julshowen i SOS Church idag är ett bevis på det. Tur att de kör igen imorgon. Då ska jag inte missa en sekund!

Jag fick sitta i Lilla Barnkyrkan och ta hand om de små barnen idag. Jag gör det med glädje så att mamma och pappa kan betjäna församlingen med sina gåvor.Plus att gästande föräldrar får höra evangeliet i lugn och ro. Frågan är bara vem som har roligast? Jag eller barnen? Vi har så goa barn i vår kyrka! När lille Joel Hamrén kommer med två bilar i händerna och vill att vi ska leka kan man inte annat än le och börja göra motorljud.

Bilder uppe då? SOS Kids 24. Jag bloggar om det vid annat tillfälle....men nu har du sett det....
För övrigt....
.... Så vann Real Madrid med 6-0 mot Zaragoza lördagskväll. Inte illa. Bättre att vinna med 6-0 än knappt vinna Clublags-VM tycker jag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar