måndag 17 augusti 2009

Vad min blogg handlar om...

Hej alla läsare!

Jag har fått veta att jag skriver för sällan i bloggen (ok... jag erkänner ...det var frun som sa det...) Det är dock lite medvetet. Min blogg om Barnkyrkan är inte inriktad på vad som helst och är inte heller en livsblogg där jag berättar om min vardag. Bloggen handlar om SOS Kids och barnkyrkan i SOS Church. När det inte händer så mycket på den fronten händer det inte så mycket på bloggen heller. SOS Kids har ju officielt inte startat än då SOS Church ännu inte är proklamerad som församling (men snart!!) Mitt mål är att skriva i bloggen två gånger i veckan när församlingen väl drar igång "på riktigt" Då kommer det att handla om Barnkyrkan och sådant som har med barn och deras tro på Jesus att göra.

Så läsare... (Jag vet att ni är där ute för jag har koll genom något som heter Statcounter) Nu vet ni vad bloggen handlar om...och inte handlar om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar