fredag 28 augusti 2009

BOOOMM! Premiär!!

Mycket snart så smäller det! Församlingsproklamation!! SOS Church föds! Barnkyrkan föds! Wow! Lokalerna är färdiga och redo att tas i bruk! Klart man kommer att småputtsa och lägga till saker under hösten, testa sig fram o.s.v. men Barnkyrkan har lokaler vi nu kan använda. Och vilka lokaler! Jag är mycket, mycket, mycket tacksam för de generösa storleken på lokalerna. Det är fantastiskt stora! Och två rum till och med! Wow x2! Jag kommer att lägga upp bilder på barnlokalerna om någon vecka. Nästa söndag kommer det att bli premiär för Lilla Barnkyrkan. Där får du som förälder lämna in ditt barn om det är någonstans mellan 1,5 år till 5 år.

Stora Barnkyrkan får vänta två veckor på sin premiär, så alla barn 6 år och äldre kommer att få vara med på den FÖRSTA HISTORISKA gudstjänsten SOS Church har på Warfvinges väg 26!

För övrigt....träffade jag på Tv3:s inspelningsteam för programmet "Stockholm-Arlanda" på jobbet i torsdags. Undra hur de gör spännande TV av en ankomst från Malaga kl 23.30 en vanlig sommarkväll??

För övrigt 2.... Arjen Robben såld av Real Madrid till Bayern Munich. Inte bra..... Jag sörjer att Real säljer en av mina favoriter i klubben...

1 kommentar:

  1. Pappa Richard (Barcelona!!!)30 september 2009 kl. 14:17

    Real Madrid kan sälja och köpa vilka spelare de vill - de kommer aldrig att ligga inivå med Barcelona ändå! :-)

    SvaraRadera