tisdag 9 juni 2009

Ballongfigurer!


Som barnpastor får man ibland göra lite udda saker. Idag har jag försökt lära mig att göra olika ballongfigurer! Barn älskar dem! Så här långt har jag bara lärt mig en hatt men jag ska försöka mig på en hund och kanske en svan under veckan!

För övrig så har den varmt Jesustroende världspelare Kaká skrivit på för Real Madrid! Så nu har du anledning att be för att Real vinner ligan nästa år. Vi ska ju hjälpa våra kristna syskon med uppmuntran och bön i deras vardag!

4 kommentarer:

  1. Jag kanske ska komma och lära dig lite om hur man gör ballonger!;) Hoppas det går bra!:)/Andreas

    SvaraRadera
  2. Jaaa! Vi tar med ballongerna till Sofia och Alex bröllop så lär du oss :)

    SvaraRadera
  3. Ja det får ni gärna göra!:) Det ska bli roligt att ses!:)

    SvaraRadera